dimecres, 8 de febrer del 2017

amor

abans d'anar a dormir
recordo 
molt
últimament
dos somnis recurrents
un tret
una pistola
una ferida de bala al fetge 
o era al cor
anava morint
poc a poc
si més no
moria
això sí
despertava de sobte
viu
suant
l’altre
una companya de primària
l’estimava molt jo aquella noia
podríem dir 
estava enamorat
encara 
si hi penso 
si em deixo portar per la debilitat
els detalls
no la vaig tornar a veure
mai més
merda
les arrecades els somriures la innocent complicitat
teníem tretze anys
l’hora del pati el camí fins a casa seva
em va agafar la mà tocar el sol ulls blaus mar infinit 
veritat
acció
un final feliç
petó
la seva llengua la meva
despertava de sobte
això sí
humit
si més no
viu
els dos somnis el mateix gust de boca
àcid dolç
ara i llavors
trist atzar
sexe i mort
semblen el mateix
deixar-se anar
potser un lloc millor
avui
aquí
lleient amb tu
tan a prop teu
no m'imagino en un altre llit
no podria trobar una oportunitat millor 
per follar o morir
cada nit
amor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada